Новини от Елена » Дилян Млъзев ще е кандидат-кметът на партия ГЕРБ за община Елена

Дилян Млъзев ще е кандидат-кметът на партия ГЕРБ за община Елена

Д?ЛЯН МЛЪЗЕВ ЩЕ Е КАНД?ДАТ-КМЕТЪТ НА ГЕРБ ЗА ОБЩ?НА ЕЛЕНА, научи „Борба” от свои източници. Кандидатурата му обаче ще бъде официално обявена на празника на възрожденския град – 21 май.
Млъзев вече е бил кмет на Елена, само че от СДС, в силните години на синята партия. Той управлява общината от 1999 до 2003 г. На местните избори през тази есен бив?ият син управник ще се бори за доверието на своите съграждани вече с нова политическа принадлежност – като активист на ГЕРБ. Според запознати Млъзев е приел условието на областното ръководство да стане партиен член. Областният председател на ГЕРБ Христо Христов пък само намекна, че кандидатът им за община Елена има роднински връзки с еврокомисар Кристалина Георгиева, което самият Млъзев потвърди вчера пред „Борба”. Още две имена на кандидат-управници за балканското градче са ясни към момента. Почти сигурно е, че настоящият кмет Са?о Топалов отново ще се кандидатира. Без съмнение, ако това се случи, той ще получи подкрепата на своята партия БСП, както и на проекта АБВ. Неотдавна червеният депутат Бойко Великов даде положителна оценка на управлението на Топалов, който миналата година бе на учредяването на т. нар. „президентски проект”. Третата кандидатура ще е на 42-годи?ния носител на черен колан по карате ?отокан Михаил Михалев. Той е от първооснователите на ГЕРБ в община Елена, но и един от първите, изключени от партията. Така че битката между него и Дилян Млъзев ще е доста любопитна.

?зточник вестник Борба

11 коментара »

  1. Дилян Млъзев написа:,

    19.04.2011 at 18:18

    Добре би било в подобни случаи вместо да се ползват неназовани „свои източници“ и „запознати“, авторите да се опитат да получат информация директно от хората, чиито имена споменават.

  2. СРС написа:,

    20.04.2011 at 0:25

    „Млъзев вече е бил кмет на Елена, само че от СДС, в силните години на синята партия. Той управлява общината от 1999 до 2003 г. На местните избори през тази есен бив?ият син управник ще се бори за доверието на своите съграждани вече с нова политическа принадлежност – като активист на ГЕРБ.“
    А сега да стане кмет от силните години на другата партия- Герб. След години, ако се появи нова по-силна партия и към нея сигурно ще се присъедини. Не бих и няма да гласувам за него поради причините, че 1/ не симпатизирам на тази партия , 2/ ще набута в общината всички еленски гербери, които са или бизнесмени с интереси, или някакви хора, които видяхя, че с Герб се получава – като например Виолета Садинова, новата директорка на социалните. Ако Дилян бе?е се кандидатирал сам без тази партия, бих гласувал, но сега не…….. Ще гласувам за някой друг, ако не за Са?о Топалов 😀

  3. Ставрев написа:,

    20.04.2011 at 9:46

    На мен пък ми прилича на поръчка. Вижте само как е написано, че всячески да вну?ава как Дилян се е пребоядисал и иска да се присламчи към управляващите и силните на деня. Говорих с един познат, който вчера се е чул с него и Дилян му е казал, че почти всичко написано е измислица. Явно на някои хора започна да им пари под д…тата и се чудят как да омаскарят единствения кандидат който има ?ансове да бие Са?ката наесен. Много прозрачно замислено ама може и да успеят, като гледам че вече има такива дето им се хващат на въдицата.

  4. СРС написа:,

    20.04.2011 at 12:53

    Ок, приемаме, че статията е поръчкова, но все пак тя казва нещата както са – Дилян М. си сменя цвета и тръгва да се кандидатира от Герб. Градът е малък и всичко се знае- затова няма и как да се лъжем и заблуждаваме. Срамът, според мен, е главно за Дилян – активистите на Герб в Елена са все известни лица, които близаха г…вете на всички, които допреди бяха на власт- сини, червени, жълти и прочие. Христо- Пицата ли е човекът, на който да имаме доверие- знаем го какъв е, г-н Трухчев- който черпе?е всички, сега и той е гербер- даже в супермаркета с видно удоволствие купува?е бисквити „Гербер“, сигурно, за да се подмаже пак на някой. Сарахо?а- докато Бойко Б. говоре?е как се бори с контрабандата на цигари и щял да я спре, целият град си купува?е цигари без бандерол от неговия магазин на 1вия етаж от къщата му……… Това ли е бъдещето на „будното“ възрожденско градче, изобщо ние самите вярваме ли, че някои от тези ще направи нещо или са поредните, които жадуват за власт….. Както казва Бай Ганьо- „идеали, бо?лаф…..“ .

  5. Дилян Млъзев написа:,

    20.04.2011 at 17:33

    СРС, не се учудвам на категоричността на изказването ти – „Дилян М. си сменя цвета и тръгва да се кандидатира от Герб“. Знае се, че в на?ия град най-достоверната информация дава Агенция „Една жена каза“, а в случая става въпрос дори за публикация в уважаван областен ежедневник! Освен това човек обикновено чува каквото му се иска да чуе и най-лесно вярва на това, което му харесва, нали?

    Апропо, СРС … ще вадим ли фла?ките? 😉

    Ставрев (мисля, че се досещам кой си – поздравления за проявеното чувство за хумор при избора на име), едва ли е поръчкова статия. Познавам журналистката и не мисля, че би го направила. По-скоро при сглобяването на информация, получена от различни източници, е стигнала до погре?ен извод. Обаче като се замисля… понякога информаторите уми?лено разпространяват дезинформация, така че може и да си прав донякъде. Както и да е, това е една друга тема.

    Предлагам да пренесем „престрелката“ в блога на „Елена от Елена“. Там по- би му приличало, все пак това е официален новинарски сайт на общината… а и там влизат повече хора. Единствения проблем е забавянето на коментарите, но ще го преживеем някак.

    Всъщност, като си помисля… Великден идва, по-добре да оставим политиканстването настрани и да бъдем смирени. ?ма си време за всичко.

    Весели празници!

  6. СРС написа:,

    20.04.2011 at 19:47

    Да, прав сте г-н Млъзев, човек наистина вярва на това, което му харесва, но и да не забравяме, че и във всяка лъжа има доза истина 😉 Ще поживеем и ще видим какво ще се случи наесен, приемам, че може и да сте бил прав 🙂

  7. гражданин написа:,

    21.04.2011 at 11:40

    Аз бих гласувал за Дилян Млъзев,защото не мисля че има по добър кандидат от него до момента.Пък мисля че отдавна трябва?е да дойде промяната в на?ия град.За тези които не искат промяна и ще гласуват за последното 20 годи?но управление на града,ще има кажа,че „Нов бардак със стари курви не може да върви“

  8. Кирцата написа:,

    21.04.2011 at 23:38

    СРС,
    За какво бъдеще на „будното“ възрожденско градче говори??
    На 20.04. в читалището 1/2 от посетителите и участниците нямаха нищо общо с „будното“ ни Възраждане.
    Този град няма бъдеще, ами поне настоящето да изживеем достойно.

  9. Йордан написа:,

    22.04.2011 at 20:08

    СРС ?скам да ти кажа ,че е много лесно да стои? в сянка,да критикува? и
    да изисква? от другите да сбъднат мечтите ти.?зползва? много силни думи,много патос и патриотизъм ,а дори няма? доблеста да си напи?е? името.Цитира? „Бай Ганьо“.Може би той е твоя идол или ти си просто негово олицетворение.Четох бисерите ти и искам да те питам .Ти какъв пример ще даде? на бъдещите поколения?
    Да бъдат безлични?Да не се изправят пред проблемите с открито лице?Да оплюват и обиждат хората на на?ия град?
    Ако има? нещо против Дилян или другите личности ,които коментира?-добре,но не натрапваи мнението си на еленската общественост.
    Трябва да знае? ,че в този град живеят и интелигентни хора.
    Аз познавам Дилян и знам,че тои е много свестен мъж.Не се е кандидатирал за кмет,но ако го направи аз лично мисля ,че ще е добре
    не само ГЕРБ ,но и всички жители да го подкрепят.
    Тои е доказан като професионалист .?зградил си е бизнес и мисля,че може да се справи добре и като кмет.
    Като не ти харесва добре,но недей да го оплюва?.Все пак ти не си Господ и от мнението ти не зависи бъдещето на общината .
    За активистите на ГЕРБ .Какво да ти кажа?Мисля ,че пак гре?и?.
    Всички ,които цитира? имат изграден бизнес и едва ли преследват кариера.
    ?ма неща ,които ти може би не знае?.На тези хора ,както и на много други на?и съграждани им ПУКА за това какво се случва в живота ни.
    С града ни .С младежите в тази община.
    Тези хора ,които заклеймява? участват в много обществени и благотворителни прояви .Тези същите хора са дарили и много лични средства на хора в нужда.Ти обаче ,не си направи труда да се заинтересува? от това ,което те вър?ат.
    Кара? досущ като Бай Ганьо .
    Аз лично смятам,че няма значение,кои ще е кмет .Важно е всички жители на общината да бъдем по-добри,задружни и да работим за бъдещето на идните поколения,а не да се оплюваме по този начин.

  10. СРС написа:,

    23.04.2011 at 16:06

    Йордан, явно не си разбрал това, което имам предвид.
    Първо, не считам за нужно да пи?а името си тук.
    Второ, нямам за цел да натрапвам мнението си на когото и да е, просто го изразявам. ?мам това право и се възползвам от него.
    Трето, това, че ти не симпатизира? на моите писаници не означава, че някъде сред еленската „общественост“ няма да се открие поне един човек, който да се съгласи. Написаното от мен е обществена тайна, която я знаете всички, просто явно не ви изнася. Да не забравяме, че и аз също съм един от хората в града, както и вие- мисля, чувствам, виждам и имам собствена гледна точка.
    Относно сравнението с Бай Ганьо- има една теза, че когато човек няма какво да каже в някакъв спор, започва да обижда. Не се познаваме, за да си говорим кой на кого прилича 😉 Аз не съм те обидил с каквото и да е, не го прави и ти.
    Четвърто- на мен също ми ПУКА какво става в града!
    Пето- прав си, че споменатите по-горе не гонят кариера- те просто гонят далавера !
    Шесто- от никого и никога не съм очаквал да ми сбъдне мечтите- това го правя сам, както и ти, надявам се.
    Бъдещите поколения бих посъветвал да имат собствено мнение и да го отстояват, да не бъдат, с извинение, подлоги.
    Ако споменатите от мен „личности“ помагат на другите-това е много хубаво, още по хубаво е тези неща да не се натрапват на другите.
    Остани си със здраве и си изкарай весело празниците! 😉

  11. Кирцата написа:,

    24.04.2011 at 12:05

    Моля за повече смирение в тези празнични дни.
    Всеки, който е изразил мнението си тук, има право на това. Слава богу, не сме в тъмните години, когато милицията следе?е разговорите и кореспонденцията ни. Но все още не е до?ло времето, когато да излезем с имената си.
    Защото истината понякога е неприятна за ония, за които се отнася. А някои от тях могат (пък и стра?но желаят) да вгорчат живота ни за това, че ги критикуваме. Нито те, нито ние, нито обществото ни сме дорасли за „откритостта“.
    Когато това стане, ще кажем, че имаме гражданско общество. То ще е гарант, че тези които сме си избрали за ръководители ще вървят в браздата и няма мъстят за казаните истини. Тогава общо взето ще ни е все едно кой ще ни управлява, защото няма да може да прави далавери на на? гръб.
    Но май и това общество ще излезе химера, като комунизма.

    А дотогава – ще сме анонимни! Няма как ;(

RSS за коментарите

Публикувайте коментар.